Spam ? - Re: [Volgograd] [JT]Linux Critic

Serge S. Fukanchik fuxx на mail.ru
Чт Сен 11 10:57:14 MSD 2003

Vitalik wrote:
> [...]

IMHO таких умников всегда было много и всегда будет много. Действительно,
остается только сказать - сделай это сам, а не трать чужое время.
IMHO ты зря потратил 10 минут своего времени. И моего.

ЗЫ: `linux critic' means linux critics or linux critical? I thought critical
first and that's why spent my time reading this article. Linux critics usually
do not worth reading. We all choose articles by name first, isn't we? Please be
careful with post titles then.

--
fuxx